• Stosuje segregację sanitarną
0
(0)

Klientowi odmówiono wpuszczenia na basen z powodu przekroczenia limitu osób bez paszportu kowidowego

Może być zdjęciem przedstawiającym 6 osób, w budynku i basen

Relacja klient basenu Nowa Fala:

Dziś odmówiono mi wejścia na basen z powodu nieokazania tzw. paszportu kowidowego.
Na początku Pani szatniarka odmówiła przyjęcia ubrań i butów oraz wydania numerku wymaganego do wejścia na strefę basenową, a następnie pani kasjerka potwierdziła, że nie wpuści mnie bo został przekroczony limit osób, które nie okazały paszportu.

W międzyczasie, w trakcie naszej wymiany zdań, weszły 3 inne osoby, które okazały paszport.

Jak oceniasz przydatność tej informacji?

Kliknij na gwiazdkę aby ocenić!

Średnia ocena 0 / 5. Liczba ocen: 0

Ta informacja nie była jeszcze oceniana! Bądź pierwszą osobą, która to oceni.

Ponieważ oceniasz tę informację jako przydatną...

Obserwuj nas na mediach społecznościowych!

Przykro nam, że ta informacja nie była dla Ciebie przydatna!

Napisz nam, co możemy poprawić

Informacje:

  • Nazwa: OSiR Wola
  • Miejscowość: Warszawa
  • Telefon: +48 22 636 70 45
  • Strona WWW: https://www.osirwola.pl
  • Adres email: sekretariat@osirwola.pl
  • Wymagania (klienci/petenci/kontrahenci/studenci): przedstawianie paszportu kowidowego
  • Konsekwencje (klienci etc): odmowa wykonania usługi
  • Stan na dzień: 13/01/2022

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *