• Stosuje segregację sanitarną
0
(0)

Pracownik hotelu przed wejściem wypytuje gości o szczepienie.

Nasz korespondent, na podstawie własnych doświadczeń, informuje nasz serwis:

Pani przed wejściem do spa pyta wprost czy jest się zaszczepionym. Po pytaniu w jakim celu potrzebuje takiej informacji odpowiada, że chce zobaczyć paszport covidowy i może mnie nie wpuścić.

Źródło: relacje klientów

Jak oceniasz przydatność tej informacji?

Kliknij na gwiazdkę aby ocenić!

Średnia ocena 0 / 5. Liczba ocen: 0

Ta informacja nie była jeszcze oceniana! Bądź pierwszą osobą, która to oceni.

Ponieważ oceniasz tę informację jako przydatną...

Obserwuj nas na mediach społecznościowych!

Przykro nam, że ta informacja nie była dla Ciebie przydatna!

Napisz nam, co możemy poprawić

Informacje:

  • Nazwa: Hotel Młyn Aqua Spa & Restauracja
  • Nazwa skrócona: Hotel Młyn
  • Miejscowość: Elbląg
  • Telefon: +48 55 235 04 70
  • Strona WWW: https://www.hotelmlyn.com.pl
  • Adres email: info@hotelmlyn.com.pl
  • Wymagania (klienci/petenci/kontrahenci/studenci): przedstawianie paszportu kowidowego
  • Konsekwencje (klienci etc): inne (p. opis)
  • Stan na dzień: 24/12/2021

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *