• Stosuje segregację sanitarną
5
(1)

Relacja klienta hotelu:

Pomimo braku przepisów wymagających od branży hotelowej sprawdzania czy klienci są zaszczepieni, obsługa hotelu wymaga od swoich klientów okazywania certyfikatów kowidowych, a także noszenia maseczek.

Reżim sanitarny panuje w całym obiekcie. Klienci mogą zdejmować maseczki na czas pobytu w swoich pokojach.
Osoby niezaszczepione mogą skorzystać z usług hotelu, ale tylko wtedy, gdy ich liczba nie przekroczy 30% gości hotelowych.

Bez żadnych ograniczeń mogą się meldować osoby, które przyjęły preparat i okazały obsłudze swój paszport kowidowy. Obsługa zwraca uwagę za każdym razem, gdy jakiś klient przechadza się korytarzem bez maseczki.

Najbardziej nieprzyjemna jest obsługa w restauracji. Klienci są cały czas obserwowani przez przynajmniej jednego pracownika, który stoi w sali i sprawdza, czy przypadkiem ktoś nie odszedł od stolika bez maseczki. Jeśli któryś gość zapomni i uda się po dokładkę bez maseczki, to osoba sprawująca nadzór sanitarny upomni go na oczach reszty gości restauracji.

Mój pobyt w hotelu miał miejsce w listopadzie tego roku, ale chcąc przekazać aktualne informacje, skontaktowałem się wczoraj tj. 05/01/2022 z obsługą hotelu w celu upewnienia się, czy wszystkie nielegalne obostrzenia są nadal aktualne. Pan na recepcji poinformował mnie przez telefon, że jak najbardziej są aktualne.
Zapytałem też, czy w restauracji nadał należy nosić maseczkę, a Pan odparł:

Tak, w restauracji również należy mieć nałożoną maseczkę. Także przy stoliku.

Drugą częścią wypowiedzi byłem bardziej zaniepokojony i postanowiłem się upewnić, czy jeśli nie na czas rozmowy, to chociaż na czas spożycia posiłku można zdjąć maseczkę z twarzy. W tym przypadku obsługa na szczęście pozwala na zdjęcie maseczki.

Zgłaszający: Spiky

Jak oceniasz przydatność tej informacji?

Kliknij na gwiazdkę aby ocenić!

Średnia ocena 5 / 5. Liczba ocen: 1

Ta informacja nie była jeszcze oceniana! Bądź pierwszą osobą, która to oceni.

Ponieważ oceniasz tę informację jako przydatną...

Obserwuj nas na mediach społecznościowych!

Przykro nam, że ta informacja nie była dla Ciebie przydatna!

Napisz nam, co możemy poprawić

Informacje:

  • Nazwa: Hotel Ilan Lublin
  • Nazwa skrócona: Hotel Ilan
  • Miejscowość: Lublin
  • Telefon: +48 81 745 03 47
  • Strona WWW: https://www.hotelilan.pl
  • Adres email: recepcja@hotelilan.pl
  • Wymagania (pracownicy): noszenie maseczek (poza przepisami); szczepienie p. Covid-19
  • Konsekwencje (pracownicy):
  • Wymagania (klienci/petenci/kontrahenci/studenci): noszenie maseczek (poza przepisami); przedstawianie paszportu kowidowego; szczepienie p. Covid-19
  • Konsekwencje (klienci etc): odmowa wykonania usługi; inne (p. opis)
  • Stan na dzień: 06/01/2022

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *