• Stosuje segregację sanitarną
0
(0)

Sklep ZARA w Galerii Posnania, niezgodnie z prawem, odmawia obsłużenia klientów, którzy nie mają założonej maseczki.

Oto relacja naszej korespondentki:

Dwa razy odmówiono mi obsługi, w tym raz nie przyjęto reklamacji w związku z brakiem maseczki na mojej twarzy. Gdy powiedziałam, że nie mogę nosić powiedziano mi, że mam pokazać zaświadczenie.
Wszyscy pracownicy noszą maseczki, jedni prawidłowo, a drudzy pod nosem. Każdemu klientowi bez maseczki zwracana jest uwaga – tonem rozkazującym, nie proszącym.
Nie tylko mi odmówiono obsługi, również moja koleżanka tydzień temu spotkała się z odmową obsłużenia za brak maseczki w tym sklepie.

Jak oceniasz przydatność tej informacji?

Kliknij na gwiazdkę aby ocenić!

Średnia ocena 0 / 5. Liczba ocen: 0

Ta informacja nie była jeszcze oceniana! Bądź pierwszą osobą, która to oceni.

Ponieważ oceniasz tę informację jako przydatną...

Obserwuj nas na mediach społecznościowych!

Przykro nam, że ta informacja nie była dla Ciebie przydatna!

Napisz nam, co możemy poprawić

Informacje:

  • Nazwa: Zara Poznań
  • Nazwa skrócona: Zara
  • Miejscowość: Częstochowa, Katowice, Kraków, Lublin, Łódź, Poznań, Rzeszów, Warszawa, Wrocław, Kielce, Bielsko-Biała, Opole, Tarnów
  • Telefon: +48 61 646 18 90
  • Strona WWW: https://www.zara.com/pl/
  • Wymagania (klienci/petenci/kontrahenci/studenci): noszenie maseczek (poza przepisami)
  • Konsekwencje (klienci etc): odmowa wykonania usługi; inne (p. opis)
  • Stan na dzień: 21/12/2021

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *