Karcma Zapiecek
Według relacji jednego z klientów restauracja obsługuje wyłącznie zaszczepionych, a w przypadku braku certyfikatu wyprasza klienta tłumacząc się wewnętrznym regulaminem.
Rejestr firm i instytucji, które stosują segregację sanitarną pracowników, kontrahentów, klientów, petentów etc. oraz tych, które odmawiają jej stosowania.
Według relacji jednego z klientów restauracja obsługuje wyłącznie zaszczepionych, a w przypadku braku certyfikatu wyprasza klienta tłumacząc się wewnętrznym regulaminem.
Niezaszczepieni pracownicy szpitala im. Szczeklika nie dostaną premii ani podwyżek. Nie mają też co liczyć na przedłużenie umów. Będą również musieli po terenie całego szpitala chodzić wyłącznie w maskach chirurgicznych. Ponadto niezaszczepieni na urlopy wypoczynkowe będą wysyłani tylko wiosną i jesienią, czyli w czasie, kiedy spodziewana jest zwiększona ilość zachorowań na COVID-19.
Kawiarnia bardzo gorliwie i nie zawsze uprzejmie pilnuje segregacji sanitarnej, a ostatnie doniesienia sugerują, że wstęp mają wyłącznie osoby zaszczepione.
Przy obłożeniu 30% obiekt wpuszcza wyłącznie za dobrowolnym okazaniem paszportu kowidowego.
Przed wejściem na basen personel pyta o paszport szczepień. W przypadku odmowy okazania certyfikatu, nie można skorzystać z basenu gdy jest on już zajęty w 30 %.
Stały klient krakowskiej kawiarni nie został wpuszczony ponieważ nie posiadał paszportu kowidowego.
Lokal posiada skaner kodów QR od 15 grudnia 2021.
Na lodowisku miejskim w Łomży wymagane jest okazanie paszportu covidowego, również od osób nieletnich.
Kino nie wpuszcza osób niezaszczepionych. Informacja została potwierdzona przez korespondentów z Bielska-Białej, Łodzi i Krakowa.
Klientka nie została wpuszczona do sklepu ponieważ odmówiła ona okazania ochronie zaświadczenia upoważniającego do nienoszenia maseczki.
Lodowisko stosuje niedyskretną segregację klientów w sposób krępujący dla niezaszczepionych.