Jeff’s
Bazując na relacji posłą Krzysztofa Śmiszka można wnioskować, że restauracja wymaga od klientów paszportu kowidowego.
Rejestr firm i instytucji, które stosują segregację sanitarną pracowników, kontrahentów, klientów, petentów etc. oraz tych, które odmawiają jej stosowania.
Bazując na relacji posłą Krzysztofa Śmiszka można wnioskować, że restauracja wymaga od klientów paszportu kowidowego.
W strefie gastronomicznej Galerii Jurajskiej zjedzenie posiłku na miejscu możliwe jest tylko po okazaniu Unijnego Certyfikatu COVID.
Firma zgłoszona jako stosująca segregację, jednak na stronie firmy trudno znaleźć jednoznaczną o tym informację. Potrzebna weryfikacja
Wstęp do kawiarni mają wyłącznie osoby z certyfikatem COVID-19. Właściciele nie przewidują wstępu osób niezaszczepionych, niezależnie od obłożenia miejsc.
Nie wpuszczane są osoby niezaszczepionie jeśli z usług korzysta już 30% osób. Osoby zaszczepione mogą wchodzić bez przeszkód.
Według naszej korespondentki przed wejściem do restauracji widnieje ręcznie napisany baner, na którym widnieje informacja: „obsługujemy tylko zaszczepione osoby”.
Firma wpuszcza poza kolejnością osoby, które mają paszport szczepionkowy. Osoby bez paszportu muszą czekać w kolejce.
Od 5 grudnia 2021 do restauracji wpuszczane są tylko osoby zaszczepione lub z aktualnym testem lub zaświadczeniem o byciu ozdrowieńcem.
Ekspedientka sklepu wyprosiła klientkę ze sklepu za brak maseczki. Do tej pory obsługa nie nosiła maseczek, a zwracająca uwagę ekspedientka nie miała zakrytego nosa.
Bank zainstaluje w centralach w Katowicach i Warszawie skaner kodów QR. Osoby bez certyfikatu COVID nie będą miały możliwości wykonywania pracy z biura.