Smyk
Według relacji jednego z klientów sklep nie wpuszcza do środka bez okazania paszportu kowidowego. Liczenia klientów „na oko” dokonuje niezbyt sympatyczna ochrona.
Rejestr firm i instytucji, które stosują segregację sanitarną pracowników, kontrahentów, klientów, petentów etc. oraz tych, które odmawiają jej stosowania.
Według relacji jednego z klientów sklep nie wpuszcza do środka bez okazania paszportu kowidowego. Liczenia klientów „na oko” dokonuje niezbyt sympatyczna ochrona.
Wg niektórych gości klienci wypytywani są o szczepienia przeciwko COVID-19, ale nie mamy informacji, czy w przypadku ich braku klientom odmawia się usługi.
Obiekty sportowe centrum w pełni realizują nowe rozporządzenie ministra zdrowia dotyczące limitów miejsc
Pracownik hotelu przed wejściem do spa wypytuje gości o szczepienie.
Szkoła wymaga szczepień dzieci jako niezbędny warunek udziału w praktykach zawodowych!
Sklep w Warszawie, w Centrum Handlowym na Targówku, w przypadku obecności powyżej dwóch osób wymaga certyfikatu szczepiennego.
Brak możliwości zrobienia zakupów bez założonej maski (odmowa pań przy kasie). Odmowa pomocy przy kasie automatycznej
Klientka sklepu spotkała się z odmową obsłużenia z powodu braku maseczki, mimo, że posiada ona zwolnienie. Sklep zażądał zaświadczenia. Wyjaśniono jej, że taką mają wewnętrzne zarządzenie.